سخرية على تويتر بعد تعرض أحمد دومة للضرب على قفاه أمام مكتب ارشاد الاخوان



استقبل نشطاء خبر ضرب الناشط ' احمد دومة بمشاعر متباينة كانت الغالبية فيها للشامتين فيه خاصة ان دومة سبق له التحريض علي حرق مقار الاخوان , و تطل من تصريحاته لهجة غير مهذبة و غريبة علي العمل السياسي , و نرصد لكم فيما يلي بعض تعليقات النشطاء علي توتير :

matchbox20
انا لا اعتير ولن اعتبر الكلب احمد دومة الا بلطجي قذر وكفاية تقولوا عليه ناشط سياسي اللي مش عارف تاريخه يروح قريتع ابو المطامير ويعرف حقيقته!

AasemShalaby
التعدي علي احمد دومة -- .هل هناك دولة ؟! #البرادعي ستايل

Boyahiawi
شباب الاخوان يعتدون علي احمد دومة بالمقطم -- . السوال هو احمد راح لغاية عندهم ليه

RaefMHasan
ياااااااااااااااااه يا عبدالصمد -- لقد هرمنا من اجل هذه اللحظة التاريخية

hossword
استمتعت برؤية #احمددومة و هو يجري هربا تاركا زميلته الانثي تواجه مصيرا مجهولا . الرجولة تظهر في اوقات الشدة .

msr25
الاعلام يدين الطريقة الوحشية الي تم من خلالها الاعتداء علي احمد دومة و هو رايح يحرق مقر الاخوان بسلمية

omarrrsalem
دومة : ما حدث انني فقدت كوينز و كنت ابحث عنهم كما في الصورة و صديقي وجد احدهم علي قفاي

AbdullahDrasat
4 انفار اخوان يطردون درزن من الثورجية الذين يتكسبون بلفظ ناشط

dictatorhunt
فيديو : مجموعة من الشباب يعلمون علي احمد دومة بالمقطم _ حد ليه شوق في حاجة ؟

MoMoUk
عمار مطاوع : مناطق اخري فين بالظبط! o.O -- .
احمد دومة شكله اول مواطن مصري اتطبقت عليه وثيقة المراة

mfat7y
من الظلم اننا نقارن قفا البدوي بقفا دومة -- اللي ضرب البدوي كان عنده لمسة مهندس ديكور اللي ضرب دوموة كان نجار مسلح

NorhanRamadan
انا فرحانة في احمد دومة بس بردو مش عاجبني حوار الضرب -- . اصلا هو اقل من انه يستاهل حاجة زي كدة : ' مكانش ليها اي داعي شوشرة وضوء اخضر للضرب!

ahmedosamaT
الشباب روقو احمد دومه ضرب علي قفاه و اصبح اتنين في مصر سيدالبدوي قفا واحمد دومة قفا -- تراني كنت اتمني اكون هناك عشان ارزعك انا كمان قفا : ' '


emadoni
فيه اجماع علي التايم لاين انهم فرحانين في دومة

ليست هناك تعليقات :