سخرية و نكت تشتعل في ساحات تويتر و فيسبوك بعد مؤتمر أغبى رجال المخابرات : اللواء حسين كمال اللي وار عمر سليمان


انفجر موقع تويتر من السخرية تعليقا علي مؤتمر ' الراجل اللي ورا عمر سليمان ' , حيث غرد العديد من النشظاء ساخرين من هذا المؤتمر , ومن بين هذه التغريدات :

_ انا حاسس ان الرجل ده مدسوس ع الجواب يا سلطان : ' !!

_ ينفع بقه يكون مخبين الاستراتيجي ده عننا دا لو عمل دويتو مع شفيق هيكسر الدنيا

_حسين كمال : من فضلكوا يا جماعة اللي عايز يسال بسرعة, القاعة هنخليها الساعة 2 علشان في كتب كتاب بعدينا.

_ همممم -- انا ملاحظة يا بهوات انكوا متسليين بالراجل اللي واقف ورا عمر سليمان و عمالين تضحكوا و لا علي بالكوا اي حاجة -- ينفع كده يعني ؟ D :

_ ماليش دعوة انا عاوز الحصان بتاعي -- ابويا ابويا -- عاوز الحصان بتاعي

_ @nawaranegm كلام مصاطب و شغل نسوان و تحسي انه بيلم فولورز و لايكات -- هو اخره فعلا انه يبقي ' الراجل اللي ورا عمر سليمان '

_ اساسا مفيش موقعة جمل , الخيول و الجمال و مرتضي و الحجارة و كوبري اكتوبر و الدبابات اللي فتحت السكة لبتوع مبارك و الشهدا , كله فوتوشوب

_الرئيس مبارك -- مفيش موقعة جمل -- . مصر هترجع لاصحابها -- -- الراجل ده عايش فيين ؟؟

_ انا فقدت الامل مع ان عندي امل -- من اقول حسين كمال

_آمال كانوا بيخوفونا من عمر سليمان ليه ؟! فيه واحد شرير و دماغه جامدة زي ما كانوا بيقولوا عليه هيشغل دا معاه !؟ : D

ليست هناك تعليقات :